Hoewel onze producten en beveiligingsoplossingen voldoen aan de modernste eisen, kan er altijd iets mis gaan. Daarom is service en onderhoud een onlosmakelijk onderdeel van onze dienstverlening. Sterker nog, bij B&G is deze discipline een professioneel apparaat dat 24 uur per dag bereikbaar is door heel Nederland. Het B&G-serviceteam staat paraat in verschillende delen van het land en kan dus snel op de plaats van bestemming zijn. Onze allround monteurs kunnen naast de services van onze eigen producten ook gelijkwaardige producten van andere leveranciers repareren en/of onderhouden.
Heeft u (nog) geen onderhoudscontract? Met een B&G onderhoudscontract blijft je terrein in topconditie en optimaal beveiligd
Check hier waarom een onderhoudscontract belangrijk is!
Klik hier om het reparatieopdracht formulier te downloaden.
Om uw melding zo snel mogelijk te kunnen verwerken en om misverstanden te voorkomen, verzoeken wij u de storing of schade schriftelijk te melden. Via bijgaand formulier kunt u een storing of schade doorgeven. Na ontvangst van uw getekende reparatieopdracht wordt zo spoedig mogelijk een monteur ingepland. De werkzaamheden worden uitgevoerd op basis van nacalculatie. U kunt ook kiezen voor een schade-inspectie/taxatie. Onze schade-inspecteur doet in dat geval een opname ter plaatse en verwerkt zijn bevindingen in een offerte.
Indien u een onderhoudscontract bij B&G heeft afgesloten, kunt u online de storing melden middels de storingsmelding boven aan deze pagina. Heeft u wel een onderhoudscontract maar (nog) geen inlogcode? Vul dan onderstaand formulier in voor de afdeling Service. Zij verzorgen dit graag voor u.